Capitolul I. Prezentare generală, Termeni și Definiții
1.1. GARDIN
Acest magazin online (www.gardin.ro) este deținut de Societatea GARDIN PROIECT SRL, (denumita in cele ce urmeaza GARDIN) Str. Cavalerului, Nr. 167D, C.P. 117721, Valea Mare-Podgoria, judetul Arges, RO43477373 / J3/2100/2020
1.2. Serviciul de relatii cu clientii:
Informatii de contact: Str. Cavalerului, Nr. 167D, C.P. 117721, Valea Mare-Podgoria, judetul Arges
Numar de telefon: 0748850256
Adresa de e-mail: contact@gardin.ro
1.3. Informatii Generale
Vizitând magazinul nostru online și/sau cumpărând orice produs din magazinul nostru, vă angajați să acceptați și să respectați următorii Termeni și Condiții, incluzând termenii, condițiile și politicile adiționale menționate în cele ce urmează și/sau disponibile prin hyperlink. Acești Termeni și Condiții se aplică tuturor utilizatorilor magazinului nostru online, incluzând fără limitare utilizatorii care sunt consumatori, furnizori, clienți, comercianți și/sau distribuitori de conținut.
Vă rugăm să citiți acești Termeni și Condiții cu atenție înaintea utilizării magazinului nostru online. Accesând sau utilizând orice parte a magazinului nostru online înseamnă că acceptați Termenii și Condițiile noastre. Dacă nu acceptați Termenii și Condițiile prezentate în această documentație, atunci nu ar trebui să continuați accesarea magazinul nostru online și nu veți putea proceda la achiziționarea produselor afișate pe site-ul nostru. Orice caracteristică nouă sau opțiune care va fi adăugată magazinului online va face, de asemenea, obiectul Termenilor și Condițiilor prezente. Puteți citi ultima versiune a Termenilor și Condițiilor noastre pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a actualiza, schimba sau înlocui orice parte sau detaliu din Termenii și Condițiile noastre, informându-vă despre schimbări prin intermediul canalelor de comunicare disponibile pe site-ul nostru. Este responsabilitatea dvs. să consultați această pagină periodic pentru a verifica schimbările.
Magazinul online – se referă la:
- Site – se referă la magazinul online www.gardin.ro, implicit Societatea GARDIN PROIECT SRL;
- Serviciu – reprezintă un serviciu (altfel cunoscut ca avantaj) oferit de Societatea GARDIN PROIECT SRL Clientului, pentru o perioadă determinată de timp, ca urmare a unei plăți confirmate;
- Client – persoana fizică sau juridică care a finalizat o plată confirmată, urmând procesul de cumpărare a unui produs și/sau serviciu pe magazinul online;
- Vânzător – GARDIN PROIECT SRL, (denumita in cele ce urmeaza GARDIN) Str. Cavalerului, Nr. 167D, C.P. 117721, Valea Mare-Podgoria, judetul Arges, contact@gardin.ro, 0748850256;
- Produse – se referă la bunurile disponibile pentru cumpărare de Client, din partea GARDIN PROIECT SRL și a partenerilor;
- Utilizator – reprezintă persoana fizică sau juridică, înregistrată sau nu pe magazinul online pe parcursul utilizării site-ului;
- Contract – o comandă confirmată de vânzător;
- Bunuri – orice produs, inclusiv documentele menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de vânzător;
- Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și cumpărător prin care acesta din urmă transmite către vânzător, prin intermediul site-ului, intenția sa de a achiziționa produse/servicii de pe site;
- Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile bunurilor așa cum sunt precizate în comandă;
- Comentariu – apreciere sau observație critică referitoare la un produs sau serviciu;
- Depunere – împărtășirea unor date cu caracter personal ale Utilizatorului cu magazinul online; Exemplu: abonarea la newsletter (împărtășirea adresei de e-mail);
- Documentație – prezenții Termeni și Condiții, incluzând și politicile GARDIN PROIECT SRL afișate pe site-ul www.gardin.ro;
- Link – se referă la un cuvânt cheie sau adresa unui site din afara sau interiorul magazinului online care, angajat prin click, inițiază vizitarea unei pagini de internet noi;
- Click – angajarea unui link sau crearea unei activități pe magazinul online. Exemplu: navigarea generală a site-ului;
- Curier – orice persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid;
- Cont – ansamblul format dintr-o adresă de e-mail sau, după caz, un nume de utilizator și o parolă care permit unui singur cumpărător accesul la zone restricționate ale site-lui prin intermediul căruia se face accesul la informațiile furnizate de cumpărător pentru comanda în curs, pentru comenzile anterioare sau în cadrul procesului de reactualizare a informațiilor aferente contului.
- Comunicări comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: newsletter, e-mail, webpush etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produsele vizualizate sau achiziționate de pe site, informații cu privire la oferte sau promoții, informări cu privire la produse adăugate în secțiunea „Cont/Coșul meu” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și/sau sondaje de opinie.
- Contract la distanță– conform definiției cuprinse în OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, art. 2, punctul 7, așa cum a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract încheiat între profesionist și consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestări de servicii la distanță organizat fără prezența fizică simultană a profesionistului și a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la momentul în care este încheiat contractul;
- Newsletter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, promoțiilor ori evenimentelor desfășurate de vânzător sau de un partener al societății într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea GARDIN PROIECT SRL, cu referire la informațiile conținute de acesta;
Capitolul II. Dreptul de proprietate intelectuală
Conținutul site-ului www.gardin.ro (imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate) constituie integral proprietatea GARDIN PROIECT SRL și este apărat de Legea privind dreptul de autor și drepturile conexe şi de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul GARDIN PROIECT SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare.
GARDIN PROIECT SRL poate oferi utilizatorului/clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă un anumit conținut al site-ului. Acest acord se aplică strict pentru conținutul/conținuturile definite, pe o perioada stabilită în acord și doar pentru persoanele cărora li s-a permis utilizarea, fără a putea utiliza alte conținuturi ale site-ului www.gardin.ro
Utilizarea pe site-ul www.gardin.ro a oricărui nume de marcă înregistrată nu constituie reclamă pentru compania respectivă. www.gardin.ro nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin folosirea conținutului site-ului.
Nu aveți dreptul să transmiteți niciun tip de viruși informatici și niciun cod sursă de natură distructivă.
Orice încălcare a Termenilor și Condițiilor va avea ca rezultat încetarea Serviciilor pentru dumneavoastră și suportarea consecințelor de ordin financiar.
Pentru sesizări, vă rugam să raportați eventuala încălcare a dreptului de autor sesizată pe site la adresa contact@gardin.ro
2.1 Informatiile si sfaturile disponibile pe site-ul web sau in alte publicatii ale GARDIN sunt concepute exclusiv pentru uz personal si pot fi interpretate doar ca o reprezentare a „practicilor recomandate”.
2.2 GARDIN sau persoanele care au acordat dreptul de utilizare companiei GARDIN PROIECT detin drepturile de autor asupra tuturor textelor scrise, fotografiilor, designului si continutului site-ului web, cataloagelor si al altor publicatii, in asociere cu selectia si comandarea acestora, inclusiv toate compilatiile software, acestea fiind protejate in mod corespunzator. Toate drepturile rezervate.
2.3 Nicio parte a acestui site web nu poate fi reprodusa, in niciun fel, mecanic sau electronic, inclusiv sub forma de fotocopii, fara acordul scris prealabil din partea GARDIN sau a detinatorului dreptului respectiv de proprietate intelectuala.
2.4 Toate numele, logo-urile, sloganurile sau alte tipuri de afirmatii pot constitui marca noastra comerciala sau marca comerciala a unei alte persoane sau companii. Orice utilizare ilicita a unui brand este ilegala. Nu aveti permisiunea de a copia, reproduce, trimite, distribui sau exploata comercial textul si imaginile protejate ori sa creati lucrari sau continut derivat din aceste materiale sau sa asistati alte persoane cu acest lucru. Daca aveti cunostinta de acest tip de distributie sau exploatare comerciala, va exprimati acordul de a informa imediat GARDIN in acest sens.
Capitolul III. Condiții Generale
Acceptând Termenii și Condițiile de pe această pagină, se înțelege că sunteți de minim vârstă majoră, conform legilor României.
Ne rezervăm dreptul să refuzăm să oferim servicii către oricine pentru orice motiv la orice moment.
Folosirea, inclusiv, dar nelimitându-se la accesarea, vizitarea și vizualizarea, conținutului sau serviciului implică acceptarea de către utilizator sau Client a prezentei liste de Termeni și condiții. Clientul se obligă să monitorizeze permanent Termenii și condițiile care pot fi actualizate, modificate și completate. În cazul unor neînțelegeri, se aplică termenii si condițiile valabile la momentul comenzii și notificării în scris de către GARDIN.
Accesul la serviciu se face exclusiv prin accesarea site-ului public disponibil www.gardin.ro.
Prin folosirea site-ului/conținutului/serviciului, utilizatorul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitățile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, utilizatorul sau Clientul răspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice altă natură produse site-ului, conținutului, serviciului sau oricărui terț cu care Lensa are încheiate contracte, în conformitate cu legislația română în vigoare.
Excluderea răspunderii:
Nu ne asumăm răspunderea pentru funcționarea defectuoasă, viruși, daune cauzate de erori de sistem, urmare a accesării paginii noastre.
Dacă aveți probleme legate de o comandă care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pe adresa de e-mail contact@gardin.ro
Capitolul IV. Bunurile – vanzarea si livrarea
3.1 Descrierea bunurilor, cantitatea, calitatea, pretul, TVA-ul, asigurarea, contributia ecologica si costurile de livrare sunt prezentate pe site-ul nostru, in catalog, pe pagina de comanda sau in formularul de comanda. Ilustratiile, descrierile si celelalte informatii privind anumite bunuri – exceptand pretul, TVA-ul, costurile de livrare si contributia ecologica – sunt orientative si furnizate exclusiv pentru a servi drept referinta. GARDIN nu isi asuma obligatii urmare a erorilor sau greselilor evidente din oferta si/sau acord.
3.2 GARDIN este indrituit sa dispuna modificari unilaterale asupra acordului. Odata ce clientul este informat de GARDIN cu privire la orice modificare, clientul are posibilitatea de a suspenda acordul in termen de 14 zile.
3.3 După ce clientul trimite o comandă către GARDIN, noi vom confirma primirea acesteia în cel mai scurt timp posibil prin mijloace electronice. Această confirmare de primire nu reprezintă o confirmare fermă a comenzii și nu echivalează cu încheierea unui contract de vânzare-cumpărare.
Contractul de vânzare-cumpărare între părți se consideră încheiat doar după ce plantele comandate au trecut de controlul calității, au fost selectate și ambalate pentru expediere. În acel moment, GARDIN va trimite o confirmare fermă a comenzii prin e-mail sau alte mijloace electronice. Această confirmare a comenzii reprezintă momentul la care se stabilește obligația contractuală dintre GARDIN și client.
3.4 GARDIN isi propune sa livreze toate bunurile comandate in termenul de livrare agreat. Livrarea bunurilor si serviciilor depinde de fiecare data de disponibilitate sau de alta situatie privind stocurile. GARDIN va va informa in eventualitatea in care comanda dvs. nu poate fi livrata integral sau partial. Daca un produs sau comanda este (partial) indisponibila, GARDIN poate livra un produs inlocuitor de calitate egala sau superioara ori va poate livra comanda partial. Daca nu veti dori sa pastrati produsul inlocuitor, va puteti exercita dreptul de retragere, conform descrierii de la articolul 4.
3.5 Daca produsul comandat este livrat deteriorat sau cu defecte ori produsul este gresit, va rugam, informati serviciul de relatii cu clientii prin e-mail sau telefonic in termen de 14 zile de la primire. Serviciul de relatii cu clientii va dispune ulterior un credit, o rambursare sau o inlocuire.
3.6 GARDIN va lua toate masurile posibile pentru a se asigura de trimiterea comenzii in cel mai convenabil moment pentru dvs. Cand GARDIN nu va poate expedia comanda in termenul indicat de dvs. drept convenabil, aceasta va fi trimisa intr-un termen cat mai apropiat cu putinta de cel indicat de dvs. Livrarea poate avea loc inainte sau dupa termenul indicat.
3.7 GARDIN va va livra bunurile la adresa specificata de dvs. in comanda intr-un termen de maxim 2-3 zile lucratoare.
Pentru comenzile de pana in 4 kg, transportul este 30 de lei.
Transport gratuit pentru comenzile mai mari de 500 de lei si livrare rapida! Pentru moment, comenzile mai grele de 30 de kg nu pot fi livrate prin curier, dar se pot ridica de la depozitul nostru din Maracineni, Strada Garii nr 12, Arges, telefon
Este important ca aceasta adresa sa fie corecta. Asigurati-va ca transmiteti cu exactitate unde anume doriti sa fie lasate bunurile daca nu puteti fi acasa cand acestea sunt livrate de GARDIN. In masura permisa de lege, GARDIN nu poarta niciun fel de responsabilitate pentru deteriorarea bunurilor, atunci cand bunurile au fost livrate conform instructiunilor dvs. de livrare.
3.8 Plantele vii trebuie sa fie plantate cat mai curand posibil dupa livrare. Va recomandam sa deschideti pachetul livrat imediat dupa ce il primiti pentru a putea incepe sa va ingrijiti de bunuri, exceptand cazul in care doriti sa va exercitati dreptul de retragere, conform descrierii de la articolul 4.
3.9 Puteti modifica sau anula comanda fara nicio taxa suplimentara pana in ziua anterioara inceperii procesului de ambalare a comenzii. Pentru aceasta, contactati serviciul de relatii cu clientii. Retineti ca acest lucru este posibil numai daca primim instructiunile din partea dvs. inainte de ambalarea comenzii.
3.10 Pentru motive justificate GARDIN isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel GARDIN. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al GARDIN, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
3.11 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare / caracater reprezentativ, plantele livrate putand sa difere din punct de vedere al aspectului in functie de anotimp si dimensiune.
3.12 Toate plantele comercializate de catre GARDIN sunt livrate in ghiveci de pepiniera (plastic) si nu in ghiveci decorativ. Vanzatorul pune la dispozitia cumparatorului posibilitatea achizitionarii a unui ghiveci decorativ, dar comercializat separat fata de planta aleasa si cu un cost unitar.
3.13 Produsele semnalizate cu textul „Livrare pe palet” nu pot fi achitate ramburs, datorita incapacitatii transportatorului de a onora primirea banilor prin orice metoda. Drept urmare, aceste comenzi speciale trebuie sa fie achitate online, cu cardul sau prin OP inaintea livrarii.
Dreptul de retragere
4.1 Aveti dreptul de a anula o comanda timp de pana la 14 zile din momentul in care ati primit bunurile. Daca doriti sa va exercitati dreptul de a anula comanda, va rugam contactati serviciul de relatii cu clientii, precizandu-va numarul de client si numarul comenzii. Va rugam sa nu returnati bunurile catre GARDIN inainte sa primiti o solicitare din partea GARDIN in acest sens (GARDIN garanteaza in permanenta calitatea bunurilor si adesea, avand in vedere natura bunurilor, reutilizarea nu este posibila). Obiectivul GARDIN este de a nu genera vreun impact negativ asupra mediului. Daca returnati bunuri, acestea trebuie trimise in ambalajul original si la adresa indicata pe factura. GARDIN va va rambursa suma platita, inclusiv contributia ecologica. Pentru returnarea comenzii dvs., va rugam sa folositi modelul de formular de retragere sau sa contactati serviciul de relatii cu clientii.
4.2 Clientul raspunde pentru costurile directe asociate returnarii produsului.
4.3 Pe perioada in care clientul isi poate exercita dreptul de retragere, acesta se va asigura ca manevreaza cu grija produsul si ambalajul. Clientul va despacheta sau va utiliza produsul doar in masura necesara pentru a stabili natura, caracteristicile si functionarea produsului. Ideea de baza este ca acesta trebuie sa manevreze si sa inspecteze produsul in acelasi mod in care ar proceda intr-un magazin.
4.4 Clientul este raspunzator pentru orice scadere a valorii produsului care rezulta de pe urma modului in care a fost manevrat, in masura in care manevrarea nu a fost conforma cu paragraful anterior.
Preturile si plata
5.1 Toate preturile sunt exprimate in moneda locala si sunt corecte in momentul publicarii. Totusi, acestea pot fi modificate, fara o notificare prealabila.
5.2 In contextul cadrului juridic, GARDIN poate cauta sa obtina informatii privind capacitatea de plata a clientului, precum si date si factori importanti pentru angajamentul responsabil (de la distanta) fata de acord. Daca, in urma acestei investigatii, GARDIN are motive intemeiate sa nu incheie acordul, aceasta are dreptul legal de a refuza o comanda sau o solicitare ori sa conditioneze executarea solicitarii prin angajamente speciale.
5.3 Angajamentele speciale de la punctul 5.2 includ, printre altele, obligatia de a achita un avans (partial) sau plata facturilor care pot fi solicitate si nu au fost achitate inca.
5.4 Preturile nu includ costurile de expediere si includ TVA la rata actuala. GARDIN garanteaza ca preturile produselor din magazinul online sau din catalog nu vor creste pentru comenzile primite in termenul de valabilitate al ofertelor respective. Preturile din cataloage, magazinul online sau din cadrul ofertelor speciale pot sa difere (sau sa difere intre ele). Daca TVA-ul creste pe perioada de valabilitate a unui catalog sau a unei liste de preturi, GARDIN isi pastreaza dreptul de a percepe aceste sume suplimentare clientului, situatie in care clientul are posibilitatea de a suspenda acordul in termen de 14 zile de la informarea din partea GARDIN privind aceasta modificare.
5.5 Daca bunurile au un pret incorect in urma unei greseli tipografice sau erori evidente, fie la nivel unitar sau in urma activarii unei promotii, GARDIN nu va avea obligatia de a va livra bunurile la pretul incorect, in masura in care clientul se bazeaza in mod nejustificat pe acest pret incorect. In aceasta situatie, GARDIN va poate informa cu privire la pretul corect si va va intreba daca sunteti de acord cu pretul modificat.
5.6 GARDIN accepta diferite modalitati de plata, dupa cum urmeaza:
- Ramburs, la livrare
- Platiti cu numerar, la ridicarea coletului.
- Card bancar Visa, Mastercard, Maestro. In cazul in care ati optat pentru plata online, cu card bancar, prin apasarea butonului „Finalizeaza comanda” veti fi redirectionat catre pagina furnizorului de servicii de plata online MobilPay.ro
- Transfer bancar – Daca ai optat pentru plata prin transfer bancar, iti lasam mai jos datele noastre unde valoarea comenzii tale trebuie achitata. Te rugam sa specifici numarul de comanda la efectuarea platii. Odata ce echipa noastra are o confirmare privind viramanetul banilor, produsele comandate vor pleca catre tine.
PLATA TRANSFER BANCAR
Numele beneficiarului: GARDIN PROIECT SRL
Contul: RO83BACX0000002121548000
Detalii de plata: numarul de comanda
5.7 Clientul are obligatia de a informa imediat GARDIN cu privire la orice inexactitati legate de datele de plata furnizate sau indicate.
5.8 In eventualitatea in care clientul nu include o modalitate corecta de plata odata cu comanda sau plata este refuzata din orice motiv, GARDIN are dreptul legal, in urma notificarii, de a incasa despagubiri pentru costurile administrative asociate solicitarii de plata. GARDIN isi rezerva dreptul de a suspenda acordul sau orice livrare ulterioara catre dvs. Acest lucru nu afecteaza alte drepturi ale GARDIN.
Campaniile promotionale.
6.1. Codurile promotionale
Codurile promotionale oferite de GARDIN prin orice promotii sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere a codului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. De mentionat este faptul ca unele produse sunt incadrate in categoria „Exceptii”, produse asupra carora nu se pot aplica coduri promotionale, ci se achizitioneaza la pretul afisat pe site. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.
6.2. Reduceri de pret sau oferte speciale
Campaniile de reduceri de pret sau alte oferte speciale se desfasoara in limita stocului disponibil si in timpul precizat in campanie.
6.3. Intreruperea campaniei promotionale
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau intrerupe Campania promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe site, informari pe e-mail etc.).
6.4. Prevederi generale
Taxele de transport si manipulare se aplica oricarui produs achizitionat, indiferent de valoare daca in promotii, regulamente etc nu se prevede altfel. Astfel, daca un voucher impune o anumita valoare minima de achizitie a unor produse, taxele de transport, manipulare etc se aplica de asemenea si acestor produse. Un voucher nu se poate utiliza pentru a plati taxele, tarifele de livrare, manipulare sau alte servicii, cu exceptia cazului in care se convine altfel.
Garantia
7.1 GARDIN asigura garantie 90 zile pentru toate plantele livrate, in cazul persoanelor fizice si 30 de zile, in cazul persoanelor juridice.
7.2 In plus, GARDIN garanteaza calitatea si/sau caracterul functional al produselor livrate, in conformitate cu specificatiile furnizate. Data ridicarii comenzii reprezinta data de inceput a garantiei. Daca GARDIN accepta o solicitare de garantie si va trimite o cerere de returnare a produsului/produselor, costurile de returnare vor fi acoperite de GARDIN. Toate costurile ce rezulta din cereri nefondate revin clientului.
7.3 In baza acestei garantii nu pot fi facute solicitari in cazul:
deteriorarii ce rezulta pe urma actelor intentionate, imputabile sau de neglijenta;
utilizarii incorecte sau intretinerii inadecvate;
uzurii normale;
deteriorarii produsului in urma nerespectarii instructiunilor de plantare si ingrijire.
Responsabilitatea
8.1 GARDIN raspunde de daune exclusiv in masura in care riscul este asigurabil in conditii rezonabile.
8.2 GARDIN nu raspunde de daunele care vizeaza culpa individuala, actele imputabile, neglijenta, actele intentionate sau alte tipuri de comportamente sau de acte neglijente din partea clientului, in masura in care se permite in limitele caracterului rezonabil si echitatii.
Declinarea responsabilitatii privind site-ul web si catalogul
9.1 Pot fi implementate in orice moment modificari privind gama de produse. GARDIN va depune eforturi comerciale rezonabile pentru a actualiza site-ul web; cu toate acestea, informatiile si specificatiile furnizate au exclusiv scop informativ si pot fi modificate fara notificare prealabila.
Imaginile prezentate pentru produsele noastre exterioare sunt utilizate doar ca exemple pentru a ilustra cum va arăta planta la maturitate și/sau în perioada de înflorire. Imaginile NU sunt reprezentative pentru planta reală livrată din mai multe motive: în funcție de sezon și de tipul plantei în cauză, aceasta ar putea fi în ‘repaus’, ceea ce înseamnă că s-ar putea să nu aibă frunze, s-ar putea să se fi retras (aceasta este situația în special pentru plantele perene) și s-ar putea să nu fie înflorită.
Fiecare pagină de produs de plantă indică dimensiunea plantei care va fi livrată și, în majoritatea cazurilor, și volumul ghiveciului, astfel încât clientul să înțeleagă dimensiunea plantei comandate. Înălțimea plantelor exterioare este măsurată fără a include ghiveciul, în timp ce plantele de interior sunt măsurate inclusiv cu ghiveciul.
Imaginile pentru plantele de interior sunt furnizate de către furnizorii noștri și, deoarece comercializăm plante, produsul real poate varia față de imagine (de exemplu, numărul de frunze, etc).
Lucrând cu plante, nu avem produse standardizate, uniforme. Ne bazăm pe informațiile furnizate de furnizorii noștri, dar și pe controlul nostru intern de calitate, pentru a oferi informații cât mai precise. Totuși, dacă ar exista o discrepanță între dimensiunea indicată pe site și planta reală, vom accepta returnarea plantei în termen de 14 zile și vom actualiza cât mai curând posibil informațiile produsului cu informațiile corecte.
9.2 Continutul site-ului web vizeaza exclusiv persoanele care il acceseaza din regiuni geografice aflate in zona de livrare. GARDIN nu raspunde pentru continutul altor site-uri web la care se face trimitere.
9.3 In eventualitatea in care aveti nevoie de clarificari sau de detalii suplimentare privind sfaturile sau informatiile de pe site, va recomandam sa contactati departamentul de relatii cu clientii. GARDIN nu raspunde pentru pierderile, daunele sau vatamarile ce pot aparea de pe urma acestei asistente, acestor sfaturi sau informatii.
Drepturile de proprietate intelectuala
Procedura privind disputele si reclamatiile
11.1 GARDIN ii recomanda clientului sa trimita orice reclamatii pe mail, la adresa contact@gardin.ro GARDIN va depune eforturi pentru remedierea satisfacatoare a reclamatiei. Daca nu se poate ajunge la o remediere, clientul poate apela la platforma de solutionare online a litigiilor, pusa la dispozitie de Comisia Europeana. Platforma este disponibila accesand http://ec.europa.eu/odr.
Informatii suplimentare
12.1 In eventualitatea in care dvs. sau GARDIN nu reuseste sa asigure respectarea unei legi in cadrul acestor termeni si conditii, acest lucru nu va va impiedica pe dvs. sau GARDIN de la aplicarea oricaror alte legi sau de la a apela ulterior la legea respectiva.
12.2 In masura in care anumite prevederi din cadrul acestor termeni si conditii sunt desemnate a fi nevalide, ilegale sau nefezabile de catre o instanta judecatoreasca sau o autoritate competenta dintr-o jurisdictie anume, se va considera ca prevederea respectiva nu mai face parte din acesti termeni si conditii, iar acest lucru nu va influenta caracterul executoriu al celorlalti termeni si conditii, nici nu va influenta valabilitatea, caracterul legitim si executoriu al prevederii respective intr-o alta jurisdictie.
13. Scrierea de reviewuri, pareri, observatii, raspunsuri
13.1. Scrierea de Review-uri, Pareri, Observatii si Raspunsuri este disponibila pentru Clienti/Cumparatori, in sectiunea “Scrie o părere„. Parerile transmise pot fi pozitive sau negative, si vor face referire la produsul comandat si utilizarea acestuia.
13.2. La scrierea unui anumit Review/Parere/Observatie/Raspuns, Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului un drept neexclusiv, perpetuu, irevocabil si confera Vanzatorului posibilitatea utilizarii, reproducerii, ajustarii, publicarii si de a afisa sau nu informatiile.
13.3. Orice Client/Cumparator, la momentul transmiterii unui Review/Parere/Observatie/Raspuns in locurile mentionate, este obligat sa respecte de cuviinta urmatorele reguli:
- exprimarea sa faca referire doar la caracteristici si/sau utilizarea unui produs sau serviciu, excluzand informatii ce pot suferi schimbari (oferte, campanii, preturi).
- sa foloseasca doar limba romana si doar anumiti termeni in limbi straine care sunt acceptati ca fiind preluati de sine statatori in limba noastra.
- limbajul folosit trebuie sa fie adecvat, sa nu contina ofense, jigniri, instigari sau orice alte modalitati de exprima care pot afecta orice alt Client/Cumparator;
- asigurarea mentionarii scrierilor in sectiunile corespunzatoare
- scrierea unor informatii veridice, reale si corecte si conforme cu legile aplicabile statului, cu respectarea drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, intimitate si publicitate;
- sa nu dezvaluie informatii cu caracter personal in sectiunile publice altor Clienti/Cumparatori;
- sa nu scrie informatii sau alte texte, imagini, video care sa contina materiale publicitare;
- sa utlizeze mijloacele inscrise pe site-ul Vanzatorului cu dorinta de a comunica direct cu acesta si nu prin aceste sectiuni
- 13.4. In momentul scrierii unui Review, Clientul/Cumparatorul trebuie sa adauge si un Rating pentru produsul achizitionat. Review-urile, alaturi de Rating-uri (marcate prin stelute) apar in pagina produsului. Inscrierile de tip Review si Rating influenteaza valoarea totala a acestora pentru produs.
Clientii/Cumparatorii ce doresc sa scrie Review-uri pot atasa elemente foto sau video, cu respectarea urmatoarelor reguli:
- elementele foto/video sa contina doar imagini si/sau videoclipuri care fac o referire stricta la produsul achizitonat si aferent Review-ului, fara incarcarea unor drepturi de autor.
- elementele foto/video nu trebuie sa aiba prezente actiuni de violenta, continut vulgar, limbaj licentios sau orice alt tip de continut care sa aduca ofense asupra unei alte persoane, pe fondul rasei etniei, religiei, sexului, orientarii sexuale sau politce;
- elementele foto/video nu trebuie sa contina informatii cu caracter personal
- elementele foto/video nu trebuie sa contina alte marci, sau referiri publicatare, inscrisuri sau mentinuni pentru promovarea altor comapanii.
13.5. Orice inscriere care nu face obiectul regulilor de mai sus, dintr-o perspectiva strict subiectiva a Vanzatorului, este monitorizata si decisa daca savarseste sau nu fapta de incalcare a sectiunii de Termeni si Conditii aferenta site-ului Vanzatorului.
13.6. In momentul in care Vanzatorul considera savarsita incalcarea sectiunii Termeni si Conditii in mod repetat, si abuziv cu scopuri de alta natura decat cele adecvate, isi rezerva dreptul suspendarii pentur Clientul/Cumparatorul respectiv posibilitatea inscrierii altor Review-uri/Pareri/Observatii/Raspunsuri.
Pentru sesizari sau reclamatii ce privesc produsele achizitionate, Cumparatorii au la dispozitie adresa contact@gardin.ro timp de 14 zile de la achizitie.
13.7 Toate regulile mentionate, cu privire la scrierile de Review-uri/Pareri/Obseratii si Raspunsuri, mai sus au aceeasi aplicabilitate si pentru retele sociale ale Vanzatorului. Orice comentariu de tip text/imagine/video/gif, care poate sa influenteze sau sa efecteze intr-un mod negativ ceilalti Utilizatori prin actiuni de violenta, continut vulgar, limbaj licentios sau orice alt tip de continut care sa aduca ofense asupra unei alte persoane, pe fondul rasei, etniei, religiei, sexului, orientarii sexuale sau politice vor fi sterse.
13.8 In urma unei analize dintr-o perspectiva strict subiectiva a Vanzatorului, este monitorizata fiecare inscrierie de pe platformele de socializare ale Vanzatorului si decisa daca savarseste sau nu fapta de incalcare a sectiunii de Termeni si Conditii aferenta site-ului si platformelor de socializare. In urma infaptuirii deciziei, Utilizatorul care savarste aceste fapte va fi exclus si restrictionat.
- Detalii despre retur
14.1 In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin. In cazul in care produsul a fost deteriorat, utilizat sau (nu este returnat in ambalajul original) nu poate fi returnat in ambalajul original, ne rezervam dreptul de a retine un procent din valoarea rambursarii in cazul in care articolul trebuie redus in pret pentru revanzare.
Porti raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedesc ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre tine.
Te rugam sa trimiti produsele returnate doar printr-o firma de curierat (Fan Courier, Nemo, Pink Post etc). Nu se vor accepta colete returnare prin Posta Romana.
Odata ce vom primi toate informatiile, dupa caz, fie vom inlocui plantele defecte sau deteriorate fara costuri suplimentare pentru tine, fie iti vom returna banii inapoi in cazul in care nu iti mai doresti alt produs in schimb.