Dincolo de aspectele reglementate prin lege, Gardin isi doreste in primul rand o experienta placuta si onesta cu clientii sai. De aceea, satisfactia dumeavoastra finala va reprezenta pentru noi principalul reper in solutionarea eventualelor probleme aparute.
Cel mai bun lucru este sa comunicam – tel: 0748850256 sau e-mail: contact@gardin.ro .
Temeiul legal
Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveti dreptul de a returna produsele achizitionate prin intermediul unui contract incheiat la distanta cu un profesionist, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice, de la receptionarea coletului.
Cum se face returnarea produselor?
Conform O.U.G. 34/2014 ‘’Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului”.
Pentru a va exercita dreptul de returnare a produselor este suficient sa ne informati de intentia dumneavoastra printr-o declaratie neechivoca, pe suport durabil: un email sau prin intermediul urmatorului formular de retragere din contract (formularul de retur este un model și nu este obligatoriu).
Conditii de returnare
Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite de catre client, cu ambalajul si toate accesoriile originale intacte, astfel incat acestea sa poata fi revandute ca noi.
In cazul in care produsele a caror returnare se solicita, prezinta urmatoarele caracteristici: ambalaje deteriorate sau murdare, continut incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Gardin isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, acceptarea sau refuzul returului.
Fara a putea fi considerata o enumerare exhaustiva, va prezentam mai jos cateva categorii de produse care nu pot face obiectul returului:
- Produsele care reprezinta o „comanda speciala”, definita ca fiind produsul comandat de catre client, ce nu se afla in stocul uzual al Gardin, dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans.
- Produsele care, prin natura lor, sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (perisabile).
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.
- Imbracaminte, incaltaminte, obiecte de uz personal cu urme evidente de purtare sau utilizare.
Gardin nu recomanda returnarea produselor deja folosite sau deterioritate pentru a se evita refuzul returului si plata taxelor de curier dus-intors de catre client. Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca noi, Gardin isi rezerva dreptul de solicita o taxa pentru readucerea acestora la stadiul initial (daca este posibil) sau, dupa caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea acestora.
Adresa de returnare a produselor
Destinatar: Gardin Proiect SRL
Mărăcineni strada Garii nr 12 județ Argeș
Cine plateste transportul de retur?
Optiunea privind modalitatea de returnare a produselor catre Gardin, apartine in totalitate clientului, care va suporta in mod direct pretul transportului de retur, in functie de preturile practicate de operatorul ales. Gardin nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs. In cazul in care clientul returneaza produsele, cu plata transportului la destinatar (in speta, societatea Gardin Solution S.R.L.), aceasta din urma isi rezerva dreptul de a refuza primirea coletului/coletelor, sau de a retine contravaloarea transportului achitat, din soldul datorat clientului, in cazul in care sunt indeplinite conditiile de acceptare a returului.
Returnarea contravalorii produselor
Returnarea contravalorii produselor acceptate de Gardin ca retur, se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre cumparator, fara a-i fi solicitate acestuia din urma alte cheltuieli aferente rambursarii sumelor.
Gardin va returna banii achitati de cumparator printr-una dintre urmatoarele modalitati:
- Virament bancar: din contul Gardin in contul clientului (24-48 ore de la procesarea platii);
- Mandat postal: prin Posta Romana la adresa clientului (3-4 zile de la trimitere);
- Orice alta metoda de plata folosita de catre client la tranzactia intiala.
Mentionam ca Gardin Proiect SRL comercializeaza produsele, in conditiile prezentate mai sus, doar pe teritoriul Romaniei.